niedziela, 18 listopada 2012

Figurka - owieczka i charms - babeczka

Witajcie!!!  Dziś przedstawię Wam to , co w tytule. Mam nadzieję , że się spodoba :) Długo nie było tu postów, ale się zmobilizowałam, złapałam wczoraj za aparat i porobiłam zdjęcia a dziś je wstawiam. Piszcie co sądzicie o moich pracach!! :) Jakoś ogólnie mam teraz malo czasu na lepienie, bo kartkówki, sprawdziany i olimpiady !! Tak , biorę udział w trzech. W ten wtorek jest z biologii, a w przyszłym tygodniu z chemii i matmy. Z matmy nie chciałam , ale nasza matematyczka mnie zmusiła -,- No to cóż. Skończę pisać notkę i zaraz zabieram się za uczenie biologii i na sprawdzian z historii, który jest jutro. O konstytucjach i rozbiorach. Wy też macie teraz tyle sprawdzianów??


Było jeszcze jedno zdjęcie , ale się nie zapisało ..
 Baj ;**  

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga :)
Za każdy komentarz się odwdzięczę.