piątek, 12 kwietnia 2013

Torcik z lukrem

Cześć. :) Ponad tydzień nic nie pisałam, wiem. Ale to dlatego, że niedługo mam egzaminy (23, 24, 25 kwietnia), a przed nimi nauczyciele robią mnóstwo sprawdzianów, żeby wtłoczyć nam jak najwięcej wiedzy. Obiecałam sobie, że przed egzaminami będę sobie wszystko na spokojnie powtarzać, ale niestety się nie da, bo nawet nie mam na to czasu. ;( Nie lepię też już od tygodnia, ale w kolejce czekają prace, które wykonałam w okresie mojego wielkiego natchnienia. ;P Dziś pokazuję swój pierwszy torcik z modeliny Fimo (torciki robiłam na samym początku mojej przygody z modeliną, kiedy jeszcze całkowicie oddana byłam Monie i Astrze). Polewa wykonana z Fimo Liquid. Moja pierwsza, bo właśnie na tym torciku eksperymentowałam po raz pierwszy. Wiem, że już pojawiały się polewy z liquid, ale zrobiłam je później, a wstawiałam na bloga wcześniej. Zawsze dodaję wszystkie prace nie po kolei. :D 





88 komentarzy:

  1. Ale super nawet nie wygląda jakbyś polewe robiła po raz pierwszy .♥
    Bardzo smacznie wygląda :**

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny , aż się głodna zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny torcik :)
    Ja też usiłuję powtórzyć coś przed testami :/

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny ♥ napewno nie robiłaś tej polewy po raz pierwszy!

    żartuje oczywiście, boskie to :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pysznie wygląda :) Pyfaa ; *

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny torcik, bardzo apetyczny c:

    wpadnij: nietoperka.blogspot.com :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam do mnie po odebranie wyróżnienia C:

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmmm.... pychota! <33

    Angelikaa-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie słodkie! Chcę coś takiego! :)
    Obserwuję! Wpadnij do mnie :)
    http://mademoisellepatrizia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestes niezwykle utalentowana i bardzo mloda, strach pomyslec, co Ty bedziesz wyczyniala za te pare lat. Same cuda tworzysz juz teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny! ;3
    zapraszam do mnie: www.ola-modelina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie słodkie.;d
    piękne.:) Podziwiam ludzi, którzy umieją takie rzeczy.:)
    http://w-pogonizamarzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wyszedł i słodko wygląda ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ekstremalnie słodziutki, aaaaaaaaaaaaaaa! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny jest! ;3
    Dodaję Twojego bloga do mojej listy, będę tu wpadać częściej ;3

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda bardzo apetycznie. :D pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak pysznie wygląda.: D Zjadłabym.; D Nie no żart ! : D
    Obserwujemy ? Czekam na odpowiedź.; )
    Pozdrawiam ! : *

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie to śliczne :) Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny! pozdr i zapraszam do obserwowania i na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  20. ślicznie ci wyszedł :) mam nadzieję, że egzaminy dobrze poszły ;3

    OdpowiedzUsuń
  21. zjadłabym <3
    Obserwuje i liczę na rewanż :D http://linka-kattalinka.blogspot.com/
    Możliwe, że będę wpadać tu częściej, bo masz naprawdę fajnego bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przesłodki!:)

    Zapraszam do mnie na konkurs!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Słodziutki ;) Czemu usunęłać posta z torcikiem z różowym lukrem? :c

    OdpowiedzUsuń
  24. Narobiłaś mi apetytu. ;) Śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  25. super wygląda. Jest śliczny ;>

    OdpowiedzUsuń
  26. Uroczy !! :)

    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny, realistyczny, aż chce się go schrupać!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładny nagłówek ;)
    Cudny torcik :]
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  29. Wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja czekam na NEW POSTA < 3 : *

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. genialnie to wygląda;)
    pozdrawiam P:)

    OdpowiedzUsuń
  33. talent to Ty masz, dziewczyno, Twoje prace są smakowite!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale słodkości! Piękne! Dziękuję za odwiedziny i udział w mojej zabawie. Pozdrawiam bardzo serdecznie, Anula

    OdpowiedzUsuń
  35. Urzekł mnie po całości!!!;)

    OdpowiedzUsuń
  36. uroczo apetyczne:)
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  37. choc nie jadam ciast to temu ciezko byloby sie oprzec ,)

    OdpowiedzUsuń
  38. jest cudny *-* Dziewczyno, masz talent ;o

    Zapraszam do mnie, na nowy post ;*
    http://call-me-susan-elizabeth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Prześlicznie to wyszło ! : ) Piękny Blog ♥ . Obserwuję i zapraszam do mnie ; * http://vizualny-swiat.blogspot.com/ ; )

    OdpowiedzUsuń
  40. Torcik wygląda mega cudownie. :D
    Pozdrawiam Zuza
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  41. Super. :D Ja już eksperymentowałam z liquidem, ale wciąż jakoś nie do końca potrafię się nim posługiwać. xD
    Zapraszam na mojego świeżego, modelinowego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale śliczny aż chce się zjeść ! A naklejek niestety nie ma ponieważ były one w specjalnej ofercie i już kiedy ja je kupowałam było tydzień po.. na szczęście załapałam się na resztki dlatego kupiłam jak najwięcej. :D

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Dziękuję, bardzo mi miło. :D Szczególnie że to komplement od modeliniarki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ale śliczne!! Wyglądają jak prawdziwe ciasteczka:) Mniam:)

    OdpowiedzUsuń
  45. I która najlepiej się sprawdza? :D

    OdpowiedzUsuń
  46. To jest przepiękne <3.

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczne torcik, świetny blog, czyli obserwuję! :3
    Masz talent : )

    OdpowiedzUsuń
  48. Sto razy lepiej by było gdyby ludzie nie byli tak pełni zawiści D:

    OdpowiedzUsuń
  49. wygląda cudownie jak prawdziwy torcik mnimmmm

    OdpowiedzUsuń
  50. Smacznie wygląda, mniamm. :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga :)
Za każdy komentarz się odwdzięczę.