środa, 8 maja 2013

Pierwsze candy!

Mimo, że w poprzednim poście skreśliłam jakiekolwiek nadzieje na candy w najbliższym czasie, to jednak udało mi się co nieco zorganizować. c:


ZASADY:
- wklej banner na pasek boczny swojego bloga
- obserwuj publicznie KateClay
- napisz komentarz ze zgłoszeniem


DODATKOWE LOSY:
- wklej banner do postu na swoim blogu    +1 los
- polub fanpage KateClay <klik>   +2 losy
Jeśli polubiłaś/łeś, poinformuj o tym w komentarzu zgłoszeniowym, podając swoje imię i pierwszą literę nazwiska.


NAGRODA:
Nagrodą w candy jest 30% rabatu na produkty Polyform w sklepie www.creativehobby.pl do wykorzystania do 30 czerwca.
Bezpośredni link do produktów Polyform: <klik>
Polyform jest to producent modelinowych produktów, m. in.  popularnej i porównywalnej jakością z Fimo modeliny Sculpey PREMO!
Wylosowana na karteczkach osoba otrzyma drogą mailową kod do kuponu rabatowego.


BANNER:


Zgłaszacie się do 7 czerwca do 23:59. Maksymalnie trzy dni później wylosuję jedną osobę, która wygra kupon.            CANDY ZAKOŃCZONE!

20 komentarzy:

  1. Nie przyniesie mi to szczęścia bo jestem pierwsza :( no cóż ;)
    kolczyki-julki.blogspot.com
    julikg77@gmail.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Losowanie odbędzie się na karteczkach, więc nie przejmuj się, każdy ma równe szanse! ;)

      Usuń
  2. zgłaszam się ;D
    z dodatkowych to lubię na FB :D Wiktoria Z. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się, obserwuję jako PannaKot :)
    Banner jest już na blogu http://handicraft-workshop.blogspot.com/
    E-mail: handicraft-workshop@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się :D Nie mogłabym inaczej :) Trzeba spróbować szczęścia..
    las-roznosci.blogspot.com
    E-mail: urok.foto@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się! :D
    Obserwuję jako: Cynamonowa
    Baner na pasku bocznym na: http://cynamonowy-swiat365.blogspot.com/
    Lubię fanpage jako Weronika S.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią wezmę udział w rozdaniu :))
    Obserwuję bloga: Julia Małgorzata Sternik
    Baner w pasku bocznym: maugorzatka.blogspot.com
    e-mail: emwww@wp.pl
    Polubiłam na FB: Julia Małgorzata S.
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję od dawna <3 Polubiłam fp : Wiktoria K.
    Jest baner <3 notatkę napiszę jutro lub pojutrze, ok ? :D
    e-mail: wiiwiktoria@gmail.com
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  8. zgłaszam się ;)
    obserwuję jako emily456, lubię jako Emila F.
    email : emily4567@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej :)
    Dodałam Twoje rozdanie na mój blog. Jeżeli masz chwilkę to możesz zajrzeć i wesprzeć, chociaż nic, a nic nie wymagam.

    Pozdrawiam :)
    http://rozdania-blogowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaaaaszam się :D
    Dziwne że jeszcze nie byłam w obserwatorach tego bloga >.<
    A więc baner na blogu juliasfactory.blogspot.com
    A na fb lubię jako Julia Makulec. Podam całe nazwisko bo tez pod taką nazwą jestem w obserwatorach :D

    OdpowiedzUsuń
  11. zgłaszam się:)
    baner na slodko-kwasna-handmade.blogspot.com
    zaraz baner pojawi się też w notce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się.
    1. Obserwuję Modeliniara ;)
    2. Lubię jako Adrianna S.
    3. Baner na pasku bocznym http://modelina-to-moje-zycie.blogspot.com/
    4. Post http://modelina-to-moje-zycie.blogspot.com/2013/05/zapraszam-na-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Z chęcią zgłaszam się :)
    Obserwuję jako mugi-chan
    Na FB jako Karolina K.
    Banerek na niebieska-inspiracja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Więc zgłaszam się i ja :)
    Baner na blogu: http://tworzydaria.blogspot.com
    facebook polubiony, Daria Sz.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się
    Obserwuję jak Marchdoll
    Lubię jako Nina Cz.
    Banner http://ninamodelinos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się i ja!
    obserwuję jako: martitka
    baner: http://swiatmartity.blogspot.com/
    mail: faajnykosmetyk@gmail.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczne candy :)
    Obserwuję jako: Puszkova
    banner: koralikowakraina.blogspot.com
    mail: a.krolik@wp.eu
    fb: Aleksandra K.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się rzecz jasna :)
    Banerek jest C:
    i polubiłam na fb :)
    Pozdrawiam Zuzka - www.swiatwedlugzuzi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AAAA... no i zapomniałam, że obserwatorem też zostałam ^^

      Usuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga :)
Za każdy komentarz się odwdzięczę.