czwartek, 22 sierpnia 2013

Pierwszy portret

Hej! Ponieważ ostatnio nie lepiłam z modeliny i za bardzo nie mam co pokazać, to dzisiejszym tematem wpisu będzie mój pierwszy portret. Wiadomo, że jako dziecko rysowałam ludzi i tak dalej, ale jakoś nigdy mi to nie wychodziło, więc wolałam rysować martwą naturę. A wczoraj coś mnie tak natchnęło i postanowiłam narysować człowieka...




I jak Wam się podoba? Wiem, że nie jest idealnie, ale wybaczcie, bo to mój pierwszy raz. Jestem otwarta na wszelkie sugestie :)

24 komentarze:

  1. Jak na pierwszy, wyszedł naprawdę niezły!
    Jeszcze długa droga przed Tobą, ale ćwicz koniecznie :)
    Może Ci się przyda: http://ilojleen.blogspot.com/ tutaj wiele cennych wskazówek do rysowania m.in portretów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda prze prze prze ślicznie^^♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wygląda. :D
    Wskazówki do rysowania na zszywce można też znaleźć. Niektóre są bardzo przydatne. ;)
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak nie idealny? Ja do końca życia czegoś takiego nie narysuję *,*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny :) Naprawdę, dobra robota :)
    Ostatnio też się zabrałam za rysowanie, ale ja przerysowuję głównie okładki książek. Średnio mi idzie, ale też dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Portret jest bardzo ładny, a jak na pierwszy raz to już nawet nie komentuję!

    Oczywiście żadne ćwiczenia w rysowaniu Ci nie zaszkodzą, powinny działać wręcz przeciwnie. Ja swoje zdolności do rysowania portretów trenowałam rysując postacie ze zdjęć. Może to jest sposób?

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać,że jesteś wszechstronnie utalentowana

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz talent ;) Jak widac do wielu rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nominowałam Cię do Liebster Blog :D
    http://pink-sugar-cane.blogspot.com/2013/08/bransoletka-i-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne! : ) Ja nigdy nie potrafiłam rysować ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak na pierwszy portret-śliczny :* Przedstawia on kogoś, czy rysowałaś z głowy? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny ;) mi nigdy ludzie nie wychodzili

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak na pierwszy raz to jest idealny.. Ślicznie tu u cb ;*

    Zapraszam do mnie--> http://patrycja-patrishia-klodzinska.blogspot.com

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie rysujesz. :) Będę tu częściej wpadać. Obserwuję i czekam na nowy post :)
    Zapraszam do mnie Blog modowy What is in the hat? KLIK!/Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  15. DO portretów trzeba mieć talent...kiedyś sama spróbowalam no i nie wyszło, Tobie to się idealnie udało..Podziwiam, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rysuj dalej im więcej portretów tym lepiej będą wychodzić
    Dołączam do grona obserwatorów, jak chcesz się odwzajemnić to zapraszam do mnie w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  17. mnie portrety nigdy nie wychodziły i znienawidziłam rysowanie ludzi, do dzisiaj najchętniej szkicuję martwą naturę. Tobie wyszło bardzo dobrze, a im więcej będziesz rysować tym bardziej udoskonalisz technikę:) jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga :)
Za każdy komentarz się odwdzięczę.