wtorek, 1 października 2013

Czekoladowy baton w wersji maxi

Hej! Wiem, że znów całkiem długo się nie odzywałam, ale mój Photoshop po tym jak laptop wrócił z naprawy, kompletnie zwariował i odmówił współpracy. Tak więc trochę to potrwało, zanim załatwiłam sobie inny - tym razem w wersji angielskiej, mam nadzieję, że się odnajdę ;)
W dzisiejszej notce pokazuję zdjęcia czekoladowego batona (to już mój trzeci) ulepionego na prośbę Kasi, z którą przeprowadzałam wymiankę (szczegóły w poprzednim poście). Jednakże ten jest w wersji maxi - największy z wszystkich trzech ;)





31 komentarzy:

  1. Niesamowicie realny :) aż się chce ugryźć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda świetnie. : ) Bardzo realistyczny. ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda przepysznie :d Bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wersja maxi bardzo przypadła mi do gustu - tak bardzo, że po raz kolejny powtarzam, iż takiego batonika po prostu bym schrupała :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdę mówiąc, to właśnie nabrałam ochoty na takiego batona... Ale ten nie jest jadalny, a poza tym zaraz będę jeść kolację, więc chyba jednak nic z tego nie wyjdzie...

    A tak bardziej na temat: cudowny jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się, bardzo dobrze zrobiony! :D Nic, tylko ugryźć. ;)

    Pozdrawiam,
    Kazik

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda smakowicie;) Naprawdę fajnie Ci wyszedł;) Zdradzisz jak robisz polewę?
    Zapraszam do siebie manufakturaslodkosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne ;) Polewę mojego batonika zrobiłam mieszając modelinę z fimo liquid.

      Usuń
  8. przecudny <3
    wyglada jak prawdziwy :D aż by się ugryźć chciało ;)
    pozdrawiam ciepło ;)
    ayuna-chan.bloog.pl
    p.s. na blogu organizuję mały konkurs, może chcesz wziąć udział? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowicie realistyczny *.*
    Ta polewa świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O jeny, ten baton jest przecudny. Aż naleciała mnie ochota na coś słodkiego. Gdybym miała takiego, na pewno bym go zjadła x.x

    http://dyferencjacja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny *-*
    Aż talentu pozazdrościć :)

    Zapraszam do mnie :) www.lulu-dolls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za odwiedziny i odpowiedź:) Bedę tu zaglądać do Ciebie zdolniacho:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Nominowałam Cię do Libster Blog Award !
    Szczegóły znajdziesz na moim blogu :slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bałabym sie taki nosić,że mnie ktoś zje ;)
    Heh
    Zapraszam do siebie ;)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny ten batonik :) Ja bym go zjadła jakby był jadalny :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Polewa na batonie wygląda genialnie :). Do schrupania ;).

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny! *.* Wygląda apetycznie :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda realistycznie. Mniam, mniam. Zjadłabym!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda super :) bardzo realistycznie i smakowicie :]

    Pozdrawiam,
    hand-megi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga :)
Za każdy komentarz się odwdzięczę.