niedziela, 27 lipca 2014

Szkatułka decoupage

Hej ;) Okazało się w końcu, że mój Tofik jest kotką, ale jako że Toficzka jak dla mnie za długie, a Tofka nie podobała się rodzinie, to kociczka całkowicie odmieniła swoje imię na Miki, przez co jest trochę zdezorientowana i dziwnie na mnie patrzy, kiedy tak do niej wołam albo nie reaguje wcale :P No cóż, kiedyś na pewno się przyzwyczai ;)
Podczas mojej wizyty w Empiku, zauważyłam małą drewnianą szakatułkę za 4.99zł po prostu nie mogłam się powstrzymać, żeby jej  nie kupić. Dodatkowo wzięłam z półki kolorowe chusteczki z motywem kwiatowym, a po obejrzeniu tutorialu o decoupage, wykonałam swoją pierwszą pracę tą techniką. Myślę, że tragedii nie ma jak na pierwszy raz, a mojej babci, której ją sprezentowałam bardzo się spodobała i  już służy jej do przechowywania biżuterii :)

Jak widzicie, przód wydaje się nieco krzywy tak jakbym krzywo nakleiła chusteczkę, ale okazało się jednak, że to wada fabryczna (krzywo nadrukowany wzorek), której nie zauważyłam i nie podcinałam od dołu. Bo i kto by się tego spodziewał? No już na pewno nie ja, która z decoupage styknęła się po raz pierwszy :D



  Cały środek chciałam wymalować na różowo, ale za namową siostry i taty, zostawiłam dno nienaruszone :)



A tak wygląda z tyłu...




19 komentarzy:

  1. Wow, jest śliczna!
    A Miki ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no pięknie! Moja kotka też jak była mała dostała męskie imię i tak zostało do dziś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Baardzo ładna! Sądzę, że Miki jeszcze przyzwyczai się do swojego nowego imienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda uroczo:) nie widzę nic krzywego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne pudełeczko, super metamorfoza!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudne pudełko :3 O wiele ładniej wygląda po takiej przemianie ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny, cukierkowy kuferek :) Dobrze, że środek został taki jaki był, wymalowany byłby przesłodzony.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie ci wyszło :)))
    Lubię tą metodę ale nie za bardzo mi wychodzi, chyba nie dla mnie takie coś ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna szkatułka :3 A Miki na pewno się przyzwyczai :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! zapraszam do siebie.
    patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale świetna, super ci wyszła !
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna!
    Super się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo miły blog :)
    mogłabym prosić o poklikanie? :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/07/shop-choiescom.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam te szkatułki z Empika. ;) Ślicznie wygląda!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga :)
Za każdy komentarz się odwdzięczę.