sobota, 8 grudnia 2012

Breloczek - rogalik

Tak, tak. Rogaliki już kiedyś były, ale nieudane. Ten jest zdecydowanie lepszy ;) Pojawiła się nowa obserwatorka Dentoja, co mnie bardzo cieszy! ;) Witamy Inkę! ;) 

A teraz rogalik ;)


Podoba Wam się ? Nie jest z foremki, robiony ręcznie ;) 

Wygrałam candy na Bizuteriamodelina.blogspot.com!
Zobaczcie, co:
To zdjęcia z jej bloga. ;) Super, co nie ? :)
Pamiętacie jak kiedyś pisałam Wam, że na początku października wygrałam candy na kolczyki-julki.blogspot.com? Paczka jeszcze nie doszła.. :( I raczej nie dojdzie.. No nic. Piszcie, co sądzicie na temat rogala! ;)

12 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. napisz do mnie na maila, żebyśmy ustaliły szczegóły :)
    handmadebyinka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne rogaliki;) Zapewne zrobione na podstawie jednego z wielu tutoriali.

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje:D dziękuję za udział w moim rozdaniu i życzę szczęścia:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Silikon wyciskam prosto z tuby ._.

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, świetny! wygląda jak prawdziwy C:
    dołączyłam do twoich obserwujących, dołączysz do moich? czekam na rewanżyk.
    pozdrawiam, xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej. : )
    Fajny rogalik. : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne rzeczy dostałaś ! Gratuluję ;3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga :)
Za każdy komentarz się odwdzięczę.