piątek, 14 grudnia 2012

Mikołajki

Tak, wiem, ze post z mega opóźnieniem, bo Mikołajki były tydzień temu O_o Ale być może jesteście ciekawi co ja dostałam i co ja podarowałam koleżance na to święto. ;) (Witamy kolejną obserwatorkę - M.! :)) No to zaczynamy!
Najpierw prezent ode mnie:

Cała paczka.






A teraz to, co dostałam:




Kolczyki są niestety za duże, przez co dobrze się nie prezentują, od zapięcia uszy bolą i są niebezpieczne, bo bardzo  łatwo o nie zahaczyć.. :(

Mniam, jeszcze jej nie zjadłam, ale bardzo mam na nią ochotę. Chyba zaraz ją otworzę :D

W poniedziałek doszła paczka od kolczyki-julki! ;) To z tego candy, które wygrałam na początku października i już zwątpiłam, że cokolwiek przyjdzie. W następnej notce pokażę, co dostałam :)

A tymczasem zapraszam na candy:

7 komentarzy:

  1. Ale wspaniałości! Już nie wspomnę o truflach... mniam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezenty ciekawe,ale ja wybrałabym ten od ciebie ;) Życzę zdrowych i Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ja czekoladę bym od razu zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny ten aniołek <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam takie kolczyki *O* Są z Bravo.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga :)
Za każdy komentarz się odwdzięczę.