sobota, 6 października 2012

Śniadanie



Moje śniadanie 

  • jabłko i nektarynka starte na tarce
  • maliny
  • owsianka
  • jogurt naturalny (na zdjęciu wtopił się w miskę; można też różne smaki jogurtów)
  • płatki owsiane
  • miód (żeby było słodsze, u mnie widać mus malinowy, który zrobiłam wczoraj na potrzeby naleśników i trochę zostało)
  • orzechy (laskowe bądź włoskie)

Owoce dajemy jakie mamy, obowiązkowo jednak musi być jabłko ;) Mam nadzieję, że posmakuje wam takie śniadanko. Zapewniam, że jest bardzo zdrowe ;) 

1 komentarz:

  1. ojejku,maliny!!!!!!1
    mniammm;D ale pychotka!!!!
    a ja na odwyku jestem...bez malin 6 lat juz minelo...;(
    bo tu gdzie jestem ich po prostu nie ma..;(
    ps.dziekuje za udzial w moim candy i powodzenia w losowaniu;D
    fioridifantasia.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga :)
Za każdy komentarz się odwdzięczę.